me2

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Niffe & KM - 25 augusti 2011 15:45

Förlovad, sambo på riktigt i ny lägenhet och haft en sjuhelsikes bra resa med KM. Mycket skoj och dunderfest planerad i oktober. Jag vill bara säga att livet är förträffligt, ibland bland blir det precis som man vill!


Okej, vi går tillbaka till resan i Rom, Å friade till mig, jag sa ja. Grattis till oss! Sen hittade vi en stor fin lägenhet mitt i centrum. Sen så reste jag och KM till london och hade en ab fab time. Nästa vecka går jag ner i arbetstid till 50 % och börjar plugga.


Jag ska bättra mig på bloggandet, tog ju semester och har faktiskt inte hunnit skriva sen jag kom tillbaka till jobbet. Affärsresor till höger och vänster. Men nu så! Imorgon ska jag skriva ett inlägg, I promise! See you then!


//Niffe


Ovido - Quiz & Flashcards