me2

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Niffe & KM - 4 april 2011 08:57


Jag har under hela vintern lyckats att inte kolla på ett enda vintersportsinslag. Ingen slalom, ingen ishockey och ingen tråkig curling. Det gillar jag!

Jag har inte heller behövt titta på någon fotbollsmatch på vääääldigt länge eller lyssnat på något skit-tabellgenomgång och tvingats på lines såsom: "Öööööö, nu ska AIK fan vinna, denna säsongen tar vi och spöar skiten ur de andra. Öööööö, fan va najs!!". (Dock gillar jag meningen I like GAIS sagd i en taxi i Barcelona av en snart medelålders man till en förskräckt taxichaffis).


I alla fall, att slippa sport är jag oooobeskrivligt glad över. Det som jag hör är: "Faaaaaaaaaaaan! Vi missade Greys ikväll!" eller "Imorgon är det Chuck på TV älskling". Ni förstår inte min lycka. Jag hatar sport. Nästan alltid och innerligt. På Tv vill säga. Skidor är kul att åka, inte titta på. Kaaaaanske kan jag kolla på nått friidrottsinslag nån gång. Men då ska det vara speciellt. Så det så.


Detta tänkte jag på bussen imorse att jag skulle skriva om och när jag kollade vår blogg hade KM skrivit lite om fotboll. Synkade brudar liksom! =)


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards