me2

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Niffe & KM - 13 april 2011 22:41

Börjar få en ny mörk man som favorit i tv världen. True Blood får nog snart börja igen annars kommer stackars Alcide bli bortglömd till fördel för Mateo!  Latinon i Off the map... Det är ögongodis det! Som Jake, fast utan baby-face.


 

//KM

Av Niffe & KM - 13 april 2011 11:53

Jag är inte längre sötast på kontoret och det gör mig lite lessen. Praktikanten är urgullig med sin retrostil och insjöbruna ögon och söta frisyr. Men är jag bitter? Neeeeeej, gick dock ut på stan igår och löpte ny outfit och har sminkat mig dagen till ära. Bara för att kunna matcha praktikanten. Det här med att jag har varit kontorets söta lillis har ju känts så bra. Men nu liksom. Hon är i alla fall rolig, praktikanten. Så det får väl räknas till något.


Men jag är inte bitter.


/Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards