me2

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Niffe & KM - 11 april 2011 14:42

... så är jag 18år, gift och yrkesmillitär (närmare bestämt elitsoldat). De som möjligtvis kan undra är några medelålders, alkoholiserade, Ed Hardy klädda, skabbiga typer från Partille. Var på en mycket intressant 50-årsfest i lördags. Hälften av gästerna var bjudna, och mycket trevliga. Andra hälften eeeh.. Asså.. Nej men har du mött min vän? Hon jobbar inom Kriminalvården. -Jasså, ni har mötts? Konstigt.


Lite äckligt när de sitter och sluddrar om sina förstörda familjer och hur mycket deras barn hatar dem. Deras barn var visst i min ålder. Sen vänder de andra sidan till och "How you doing?" Typ. Blä!  Klarar mig bättre själv om det skulle vara framtiden.


//KM

Av Niffe & KM - 11 april 2011 10:19

Jag ska bli provbo i sommar. Å och jag flyttar ihop på prov i hennes lägenhet och förmodligen hyr jag ut min lya i tre månader. Funkar det bra så hyr vi något tillsammans till hösten. Vi kom fram till att köpa lägenhet kan ju vara najs om man vet att man blir kvar länge, men det vet vi inte riktigt än.


Jag ser fram emot det. Mycket. Supermycket. Jag har varit sambo innan men inte på ett romantiskt vis. Och inte på riktigt, klart att jag har i stort sett bott hos tidigare pojkvänner men inte med hälften av mina prylar. Så det ska bli spännande. Och roligt.


//Niffe


Ovido - Quiz & Flashcards