me2

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Drömma sig bort

Av Niffe & KM - 3 april 2011 20:58

Har så tråååkigt! Mikroekonomi och jag är inte vänner. Jag kräks på det! Tänk att resultatet av fyra års studer ska hänga på den lilla skittentan. Så tänkte på massa andra saker idag istället, mycket väl spenderad tid i biblioteket får jag säga. Våren i Barcelona 2009 närmare bestämt :o)


Den var inte helt kul, träffade en instabil kille och mina kompisar blev ganska instabila också. Mina roomates bråkade som små flickor och min klass var ganska pretto. Fick mycket hemlängtan. Men de sista veckorna var nice... Det var då jag träffade jävel J (han hade då ännu inte förtjänat jävel biten). Vi träffades egentligen mycket tidigare på en födelsedagsfest, men han var full och jag var förkyld så vi gjorde inget slag i saken. En annan födelsedagsfest träffades vi igen och raggade upp varandra jättetöntigt. "Ursäkta, får jag stå här lite, den killen där borta är så jobbigt. Kan vi inte låtsas hänga ihop?" Och då kysste han mig. Sen bytte vi skor... Han passade utmärkt i pumps och basketskor var skitsnyggt till min kjol. "Jag är ledsen, men jag måste hem och mata mina katter. Vill du följa med?" Haha, en mycket bra line, får nog börja använda den själv.


Efter det träffades vi nästan varje dag innan jag åkte hem. Var fotbollsfest i stan var och varannan dag (det året FCB vann allt), så vi satt där i våra Messitröjor och mobbade Bojan. Sjöng, drack chupitos och sprang från kravallpolisen. Var på rikitga dater med goda tapas och mojitos. Höll i handen och pratade massa strunt. Mmm, braig vår ändå!


//KM

(Visste ni att texten står på lappen i nacken? På Nike-tröjorna i alla fall.)

 
 
Ingen bild

Ja du

3 april 2011 21:39

Låter ju trevligt det där. Men eftersom även han svek (antar jag?) så blev det ju bara pannkaka iaf. Efter att ha läst lite och så här.. Du har aldrig testat lyckan med samma kön? Alltså både sexuellt eller mer. Nu när även Niffe har flickvän. Kanske därför du aldrig träffar rätt kille! :)

Niffe & KM

4 april 2011 21:47

Fast det är inte riktigt my cup of tea så att säga. Jag gillar killar i förhållanden, bara att hamna där som är lite svårt. Gillar att det är raka puckar, och inget "du borde förstå att det var SÅ jag menade". Gillar att se actionfilmer istället för romantiska komedier. Gillar att killar är längre (kanske inte än mig, men iaf längre än tjejer). Och de luktar ju så gott! Så slutsatsen blir väll att singelkillar är jobbigt, en flickvän jobbigare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niffe & KM - 2 september 2011 08:38

Jag och min kära fästmö har vissa problem att festa till det ihop. Varje gång har det slutat med tråkigheter. En gång var det mest mitt fel, nu sist var det faktiskt hennes. Oavsett vem det är som bär skulden för att kvällarna avslutas sjukt tråkigt ...

Av Niffe & KM - 31 augusti 2011 14:50

Igår satt jag på middag med en otroligt vacker kvinna. Hon var i dryga 40-årsåldern med lockigt mörkt hår, mörka ögon och hade liksom något speciellt över sig. En av gubbarna som höll i underhållningen flörtade vilt med henne. Till en början blev hon...

Av Niffe & KM - 27 augusti 2011 08:31

  Kollade in aftonbladet och ett stående klick för min del är Dagens Look. Jag tycker att det är skoj att se vad kändisarna har på sig. Idag blev jag lite överraskad av att den snyggast klädda (enligt moi) är playboy-bunnyn Kendra. Snygg klänning, ...

Av Niffe & KM - 26 augusti 2011 13:18


Alla känner vi väl till teorin med att ha frikort. Alltså att man i ett förhållande väljer ut ett par personer, ofta kändisar, som man får ligga med om tillfälle skulle ges. Och det räknas inte till otrohet. Okej, det är vida känt men nu undrar jag h...

Av Niffe & KM - 25 augusti 2011 15:45

Förlovad, sambo på riktigt i ny lägenhet och haft en sjuhelsikes bra resa med KM. Mycket skoj och dunderfest planerad i oktober. Jag vill bara säga att livet är förträffligt, ibland bland blir det precis som man vill!   Okej, vi går tillbaka till...

Ovido - Quiz & Flashcards