me2

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Niffe & KM - 1 maj 2011 19:35

Var på en trevlig middag igår som råkade sluta i ett fylleslag. Inte riktigt meningen eftersom jag borde plugga idag inte ligga i fosterställning i soffan. Men men, det var ju ändå Valborg liksom! Fanns en snygg kille på festen, vi pratade hela kvällenoch flörtade en del. Eftersom ingen av oss var särskillt pigg eller välmående klockan fyra på morgonen sov vi över där. Efter lite viskande och handhållande somnade vi. Mysigt eller hur? Tycker säkert tjejen som han ska gifta sig med i augusti också!


Fick dessutom sms under natten från en väns bror. Han bor något hus ifrån mig och undrade om jag inte ville komma hem till honom. Då frågade jag hur hans flickvän mådde. "Hon är i Schweiz några veckor så du får gärna komma hit om du vill." Toppen...


Varför skulle jag vilja vara ett andrahandsval? Varför skulle jag vilja träffa en kille som så lätt ljuger för den han bor med och som vill vara otrogen?  Nej tack, jag tror inte det, inte just nu.


//KM


Ovido - Quiz & Flashcards