me2

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Niffe & KM - 6 maj 2011 23:57

Sist Niffe var här fick jag en present av hennes tjej. "I värsta fall - en överlevnadshandbok för dating och sex." Tydligen behöver jag det...I alla fall så längst bak finns ett register med lines man INTE ska använda, men några av dem är faktiskt riktigt bra (och alla skulle antagligen funka om en tjej säger dem till en kille).

  • Har du några russin? Inte det? Vad sägs om en träff då?
  • Vad heter du? Eller ska jag bara kalla dig för "min"?
  • Har du ett plåster? Jag slog nämligen i knäet när jag föll för dig.
  • Min säng är sönder. Kan jag få sova i din istället?
  • Slicka på ett finger och torka av det på hans tröja. Nu tycker jag vi ser till att få av dig de här blöta kläderna.

Hihi visst är de bra? Ska testa imorn...


//KM - Och fyi,Top Gun kommer alltid vara världens bästa film.

Ovido - Quiz & Flashcards