me2

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Niffe & KM - 13 maj 2011 21:48

Blir inte bakis så ofta. Samlar ihop allt till en rejäl omgång istället, mycket mer praktiskt. Senast dök den upp dagen efter Valborg, fy fan! Trodde inte jag skulle överleva hem. Men i alla fall, tränade ikväll och mådde ännu sämre efter det. Är det så det ska vara? Är det verkligen sunt att må sämre av att träna än av att supa? Hur tänker hjärnan då? Handlade lindor i en kampsportsaffär och blev uppraggad av ägaren när han visade mig hur man gjorde. Är det så det ska vara? Ska man inte kunna få handla saker ifred och förvänta sig att personalen beter sig proffessionellt?


Nää, tur att man har världens kanske någonsin godaste köttbullemacka och Mark Wahlberg som porrstjärna.

 

Gulligt, eller hur? Lite nagellack på det så är jag fit for fight. De svarta var slut jag lovar! Fråga Niffe, rosa är inte riktigt min grej.

//KM

Av Niffe & KM - 13 maj 2011 13:14

Jag skulle vilja att regeringen skickade ut en krysslapp där man fick välja vad man vill att sina skattepengar ska gå. Exempelvis skulle jag inte kryssa i att mina pengar går till Frälsningsarmén som uppenbarligen tycker att jag är en mindre värd människa. Varför ska jag ge mina pengar till dem då? Inte okej, den rutan kryssas inte i.


/Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards