me2

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Niffe & KM - 1 juli 2011 10:26

Har tusen inlägg i huvudet, hade gärna velat skriva ner samtliga av dessa men är lite upp och ner just nu. Rubrikerna skulle i så fall vara Jag är inte en Jane Austen-karaktär samt Har han en sån snygg kropp och går med bar överkropp så får han skylla sig själv och kanske också En 30-poängskurs i taktkänsla & hänsyn skulle behövas.


Men nu orkar jag inte skriva dem för jag är ingen Jane Austen-karaktär eller har taktkänsla och hänsyn till mina medmänniskor vilket gör att jag har lite ont i magen och vill bara krama och klappa och säga förlåt fast jag egentligen menade varje ord och känner att jag måste stå upp för det jag tycker.


//Niffe - som oförskämt dreglade över en grabb med såna dära muskler. KM vet precis vad jag menar när jag säger att han hade en mage som får vem som helst att snegla minst fem gånger och hade såna dära muskler!!



Ovido - Quiz & Flashcards