me2

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Niffe & KM - 12 juli 2011 21:57

Badabaaada, badarappapaaa!


Det intressanta med mig är att jag är sjukt nördig (eller det är kanske det ointressanta med mig). Jag har åtta olika bibliotekskort. Jag slukar böcker. Jag ser på för mycket vampyrserier. Och jag är alldelles, totalt jättemycket Harry Potter fan. På fredag är en sorgens dag, då är det dags för sista filmen. Det finns inget mer efter den. Jag har läst alla böckerna, på både svenska och engelska. Filmen är allt jag har kvar   (Och då suger filmerna ska tilläggas!)


Men det jag ville komma fram till egentligen som är (o)intressant, är att jag tycker killar med samma intressen är skitnördiga och kan dissa dem för det. Ingen dubbelmoral alls...  En kille som ser fram emot den här filmen lika mycket som mig skulle ju vara en stor tönt! Men inte jag inte... Hos mig är det mer charmigt liksom. Ska ha på min Gryffindor-keps som jag köpte på Harry Potter-landet. Kanske, kanske inte, rita en blixt i pannan?


//KM - finns det en bra översättning för adorable?

Ovido - Quiz & Flashcards