me2

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Niffe & KM - 6 juli 2011 22:32

Fast det är en kille... En tysk kille... En jävla idiotkille! Okej att jag kanske resonerar som en kille, men det är fan bättre än att låta som en efterhängsen, gnällig liten fjortistjej när man är en 26-årig man. Vi ÄR inte ihop, har aldrig varit och kommer definitivt aldrig att bli det heller. Så varför ifrågasätta allt jag säger? Varför ska jag behöva förklara mig i detalj varje gång jag inte vill ses? Jag har ett liv, synd för honom att han inte har det. Men det är inte mitt ansvar att underhålla honom. Och om jag har lust att vara hemma en kväll (på typ tre veckor) ensam och inte göra ett skit, då FÅR jag det! 


Och vill ni veta vad som är äckligt? Typ äckligaste någonsin, äckligare än kommentarer från bitmannen? En näsduk. I tyg. Som han använder och stoppar i fickan och använder igen. Under en middag till exempel, vid bordet då alltså. Jag ville kräkas! Weidrisch så att säga.


Nee, nu får det bli ignoreringsmetoden. Verkar ändå vara effektivast om man tittar i backspegeln. No more Miss Nice Guy.


//KM

Av Niffe & KM - 6 juli 2011 14:51


Inga kommentarer. Tycker bara den i vitguld är väldigt fin....


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards