me2

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Niffe & KM - 7 augusti 2010 17:17

Så fantastiskt fin kväll... Det regnade hela dagen, sen klockan fyra sprack det upp och det blev bryggfest i solnedgången. Go blandning av folk, många från Partille med grym Gbg-dilekt. Sååå skojigt! En kille kallas för Mini (faktiskt, på riktigt, inte mitt smeknamn) han är störd! Å sjukt respektlös mot sin flickvän. Men jag satte honom lite på plats så hoppas det inte blir mer problem med honom i framtiden. Lite senare så anlädde även Mäklarn (också vad alla kallade honom för igår) den enda tanken jag fick i huvudet när jag såg honom var Edward! Inte jättelikt, men ändå den stilen liksom. Min vän K som hade festen har pratat om att fixa ihop oss innan men vi har inte setts förut så det var spännande. Han var mycket trevlig och lång! (Jag är lång, så det uppskattas.) Inget radikalt hände, men jag frös så mycket inatt så han låg och skedade mig. Och jag var verkligen little-spoon. Blev lite pokad i ryggen i morse så då tog vi ett morgondopp :P Hade varit nice att träffa honom igen, det finns lite outtalat hångel mellan oss tycker jag.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards