me2

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Niffe & KM - 11 augusti 2010 19:25

Datorer är smartare än människor redan... De har en papperskorg så man kan kasta infon man inte vill ha, den man tröttnat på. Det vill jag kunna göra med min hjärna! Den tänker på gammal skit för mycket... Är en after work planerad på fredag, på ett av ställena som P brukar gå på. Han och hans lilla crew har typ fyra ställen som de alltid går på (två restauranger och två nattklubbar, så det är ganska lätt att stöta ihop med honom om man har lust. Och det är väll fine, klart man kan vara mogen och umgås. Men det är inte sånna tankar jag får i huvudet när jag hör att vi kanske ska dit. Det är snarare: tänk om...


Why?! Varför kan jag inte bara släppa det mentalt också? Helgen klarar jag mig nog, för det verkar bli en girls night out samtidigt som AW:n så det blir nog ingen P i sikte. Men hur löser man det permanent liksom? Vart är delete-knappen?


Ska bara tillägga att jag inte är helt besatt, tänker inte på honom så mycket längre, men när det dyker upp något som påminner om honom så: tänk om...


//KM

Av Niffe & KM - 11 augusti 2010 14:31

Skogshuggarens syster skriver att hon ger upp dating. Nu tar hon en paus och lägger ner. Jag skriver att det borde hon inte göra, det finns ju så många trevliga pojkar. Men systern håller inte med, det finns bara knäppisar och småttingar. Jag undrar om hon är kräsen eller om hon har rätt. Finns det bra killar kvar?


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards