me2

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Niffe & KM - 19 augusti 2010 20:14

Jag är trött på folk! Människor i ren allmänhet och deras inställning. Det blir vad man gör det till! Var lite glad och positiv så blir nog livet lite roligare... Hade tänkt att sticka till Turkiet i två  veckor nu, och från början var det flera stycken som tyckte det lät skoj och ville hänga på. Nu får jag helt plötsligt tjata på folk. Kul! Varför ska man behöva det när det gäller en solsemester? "Det är så jobbigt att packa och boka, jag stannar nog hemma." "Jag är lite nere just nu, orkar inte". -Nehe, men är det roligare att sitta i din 15 kvm lägenhet och stirra in i väggen, eller skulle du bli gladare av att sitta på stranden en vecka? "Åh, du är så logisk, varför kan inte jag vara det?"


Var det bara liksom!


Och killen på bussen, vad är det för fel med att duscha? Är du rädd för vatten? Och den dryga snubben på Trygg Hansa! Sluta säg emot, svara på min fråga istället!


Och ge fan i min tvättid!


Jag brukar vara glad, men idag har det runnit över. Vissa människor kan verkligen suga energi ur en...


//KM

Av Niffe & KM - 19 augusti 2010 13:14

Jepp, så var det bevisat då. Man super folk snygga. Helt okej. Känns fint att veta. Så när man på morgonen undrar hur man tänkte så ja, då har man svaret. Undrar hur det påverkar åldersbedömning? I och med att nån som jag känner hånglade med en 19-åring. Hon behöver nog glasögon. Eller nyktra till kanske. Hmmm... http://www.aftonbladet.se/wendela/article7638995.ab


(Så rör sig tankarna i huvudet på Niffe... Inget ovanligt, såhär är det alltid. En konversation med mig själv om meningslösa saker.)


/Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards