me2

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Niffe & KM - 21 september 2010 20:52

Hur vet man att killen är för liten? (Hahahah, i dubbel bemärkelse?)

-Han tycker om Hannah Montana. (Svar på fråga 2: Can you feel it?)


Hur vet man att killen är störd?

-Han gillar mig.


Jag vet vad jag vill och jag vet med vem jag vill. Irriterande bara att det inte går! Rensade nyss hårddisken i datorn. Finns det någon tekniker som kan göra det med min hjärna också? Mr Lepricon glömde den... Okej, vi börjar så här: Jag är ingen morgonmänniska, att prata innan frukost utan att skrika är en stor psykisk ansträngning. (Inte relevant, men det bygger upp lite spänning.) Därför måste jag lyssna på Knappen & Hakim på mornarna för att vakna till liv. Hakim har en tjej nu. Han blev kär i en gogo-dansare på Kos. Han sa att hon ligeg rhemma i hans säng och sover just nu. Det är det jag vill! Inte med Hakim alltså... Men ha en kille att tycka om och ligga och sova i hans säng en morgon när han måste upp tidigt. En kille som kanske går och köper frukost till mig en lördag. En kille att laga middag till en regning söndagkväll.


Så med vem? Det är en annan gåta... För jag fattar inte varför!


//KM

Av Niffe & KM - 21 september 2010 13:58

Idag ska jag börja skriva på min bok, det kommer att vara en klassisk kriminalgåta a la den gamla stilen. Jag har handlingen klar för mig och inspirationen kom ifrån The Horny Lepricon. Nej, ingen vuxennovell vi pratar om utan en mordgåta. Å ni kommer att älska den!


//Niffe



Ovido - Quiz & Flashcards