me2

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Niffe & KM - 22 september 2010 21:48

Skit i psykopaterna Sookie! Det är varulven man ska ta. Såg honom på Video music awards också... Mmmm. Kan ju hoppas att han befinner sig på en strand i Florida i januari typ. I så fall paxar jag honom!


-Meeen, KM, man får inte paxa! Jag ska ha honom!(Fröken H och Niffe)


Nej just det, det var en annan kväll. Precis innan vi lekte en inte helt ofarlig variant av kurragömma i Turkiet. Vad kan gå fel med kurragömma liksom? Eeeh, mycket!


Men True Blood alltså. Så jäkla läskigt, och så jäkla kul. Gjorde nog hela den här veckan ungefär.


"Yes daddyonkelCleever."

"So you are a witch, a nurse and a dude?"


 

Bara namnet alltså, Alcide Herveaux. Sjukt mycket ballare än Bill eller Erik Nordman. (Hmm, svart rufsigt hår och skäggstubb? Dags att bryta ett mönster kanske...)


//KM - Gillar killar med större bröst än mig, så länge de består av muskler.

Av Niffe & KM - 22 september 2010 16:40



Bättre att få ett frieri sent en natt än inget frieri alls?! Till på köpet en tisdagnatt? Jag har funderat en vecka nu... Hur länge har man osa på frierier?


/Niffe   

Av Niffe & KM - 22 september 2010 08:28

Familjen kallar mig Fröken Frost då jag alltid fryser och raggsockor är mina bästa vänner. Fröken Frost kallar även en annan vän mig för hon anser att jag har ett tunt tunt lager frost runt mitt hjärta för att inte behöva krångla med kärlek och sånt.


I alla fall så är jag fullt ut Fröken Frost idag. I båda bemärkelserna. Dubbla vantar och raggsockor med till jobbet. Läser några bloggar samtidigt som jag käkar en macka, kollegerna har inte kommit in än. Överallt är det gulligull och sms och gåtor och blä blä blä. Känner mig fullproppad av sötsliskigheter och klockan är ju inte ens 9! Hur ska detta gå. Ett samtal till min cyniske vän KM krävs nog för att få utlopp för de rosa molnen som jag tycker retas med mig. Andras rosa moln brukar få mig på bra humör. Nu är de som klipulver. 


//Niffe - Hon som är minst lika cynisk som KM   

Ovido - Quiz & Flashcards