me2

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Niffe & KM - 30 september 2010 22:13

Nu var det inte ens jag som tog kontakt... Men en gammal flamma från -06 hörde av sig igår. Min rebound egentligen. Kan man ha det om man dumpat någon? Eller är det bara dumpade som har det? Men i alla fall. Vi var ungefär lika cyniska och bittra, och kom fram till att vi nog passar jättebra för att alla andra är så dumma mot oss och korkade som inte fattar hur bra vi är. Tyckte att han skulle komma till Götet någon gång, så vi kan gå på en riktig date. Får väll se om han vågar. Det är verkligen en tonårs-crush det. Flyttade till storstan i åttan, men åkte ner till den skånska myllan varje lov och festade. Han var mitt hångel då :o) Tihi! Sen när jag var lite äldre och det tog slut med killen... Ja, som sagt, jag var inte 15 år längre. Men vi har alltid bara varit kompisar egentligen, skulle vara kul att träffa honom på "riktigt".


Och 06-an från Växjö svarade i alla fall. Det trodde jag aldrig. Nu ska jag bara ta reda på hur gift han är och hur många barn han skaffat. 2006, det var tider det.


//KM

Av Niffe & KM - 30 september 2010 09:02

Syster med tillhörande barn på besök i några dagar. Jag har förvisats till soffan så i morse hörde jag sovrumsdörren öppnas och små trippande steg. En styck Nea 3 år kröp ner i soffan och la armarna om mig och viskade: Jag tycker om dig. Awww! Jag tycker om dig också. Supermycket. Så kramades vi lite å så viskade hon: Kan vi titta på Pettson å Findus nu?

 

Så medan kaffet puttrade så låg vi och kollade på Pettson å Findus. Och jag skrattade minst lika mycket som Nea. Sämre morgon kan man ha.


//Niffe  

Ovido - Quiz & Flashcards