me2

Alla inlägg under april 2011

Av Niffe & KM - 3 april 2011 21:33

I väntan på våren har jag börjat jobba på den officiella sommarlistan 2011! Tips mottages gärna.


Bruno Mars – Somewhere In Brooklyn

Mohombi – Coconut Tree

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)


//KM

Av Niffe & KM - 3 april 2011 20:58

Har så tråååkigt! Mikroekonomi och jag är inte vänner. Jag kräks på det! Tänk att resultatet av fyra års studer ska hänga på den lilla skittentan. Så tänkte på massa andra saker idag istället, mycket väl spenderad tid i biblioteket får jag säga. Våren i Barcelona 2009 närmare bestämt :o)


Den var inte helt kul, träffade en instabil kille och mina kompisar blev ganska instabila också. Mina roomates bråkade som små flickor och min klass var ganska pretto. Fick mycket hemlängtan. Men de sista veckorna var nice... Det var då jag träffade jävel J (han hade då ännu inte förtjänat jävel biten). Vi träffades egentligen mycket tidigare på en födelsedagsfest, men han var full och jag var förkyld så vi gjorde inget slag i saken. En annan födelsedagsfest träffades vi igen och raggade upp varandra jättetöntigt. "Ursäkta, får jag stå här lite, den killen där borta är så jobbigt. Kan vi inte låtsas hänga ihop?" Och då kysste han mig. Sen bytte vi skor... Han passade utmärkt i pumps och basketskor var skitsnyggt till min kjol. "Jag är ledsen, men jag måste hem och mata mina katter. Vill du följa med?" Haha, en mycket bra line, får nog börja använda den själv.


Efter det träffades vi nästan varje dag innan jag åkte hem. Var fotbollsfest i stan var och varannan dag (det året FCB vann allt), så vi satt där i våra Messitröjor och mobbade Bojan. Sjöng, drack chupitos och sprang från kravallpolisen. Var på rikitga dater med goda tapas och mojitos. Höll i handen och pratade massa strunt. Mmm, braig vår ändå!


//KM

(Visste ni att texten står på lappen i nacken? På Nike-tröjorna i alla fall.)

Ovido - Quiz & Flashcards