me2

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Niffe & KM - 3 januari 2011 19:35

"Jag har slutat röka och varit ute och sprungit en runda. Nu ska jag meditera och lägga mig tidigt." Vad jävla roligt för dig då! Och då har han redan platt mage och biceps. Men känner att han är lite fet och otränad. Jaha, men jag då? Pratade med en annan kille om det också... "Tjejer ska ha lite hull, inte snyggt med sexpack på er." Ska vi slå vad? Det är kanske inte så snyggt när de baggy byxorna inte är så baggy längre? Töntar! Ska allt visa er.


Har länge sagt att jag behöver en kille så att jag skäms lite. Jag är nog lite konstig, men jag blir tvärt om mot andra verkar det som. När jag träffar någon blir jag mycket mer medveten, då finns det en anledning att träna för man är mycket mer naken med någon annan än när man är singel. Är jag ensam är det ju bara jag liksom. Skitsamma hur jag ser ut, bara det finns något gott att äta.


//KM

Av Niffe & KM - 3 januari 2011 16:07

Jävulens jävel! Alltså, ni vet det där inlägget som jag skrev om rutmage. Didn´t happen som ni säkert redan förstått. Jag skaffade flickvän och nykärskilon istället. Nu är festen dock slut, dags för gymet. Sms kom nyss från M:


"Niffe! Draghjälp till gymet eftersökes! "


"Jag vet. Det är dags. Jag känner det också. Festen är slut."


"Det är den verkligen. Beach 2020, here we come! "


"Hell yeah på det!"


Och det sorgliga är att det nog är en realistisk tidsplan med tanke på hur Å göder mig. Godis hela tiden. Hon har inte fredagsmys utan varjedagsmys. Och så är hon pyttig. XS-Å. Men jag blir bara större och större och större. Snart kommer jag vara jättestor och jätte... inte stark i alla fall.


Hmmm, hur göra detta på bästa sätt? Jag behöver en PT. Fan. Hur hittar man en gratis sådan? Finns de på blocket kanske? Jag vill verkligen komma i form nu. På riktigt. Dags liksom. Hjälp mig. HJÄLP MIG!!!!


//Niffe - på randen till tjockis. Igen.


Ovido - Quiz & Flashcards