me2

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Niffe & KM - 11 januari 2011 10:32

Just ja, mitt nya hälsosamma liv förresten. Jag överdoserar Treo, Cola och kaffe. Jag tränar en del och väger upp det med en massa vin och trerätters. Känns som vägen till success va?!   


Vi ses på beachen 2020!!!


/Niffe - on the road again... elleeeeeeeeer?!!

Av Niffe & KM - 11 januari 2011 09:45

Livet rullar på och ibland känner man att det rullar lite för fort. Att man någonstans tappar kontrollen och att det känns som om man inte kan påverka något alls. Man vet, eller man tror att man har en aning, om vart man vill men inte hur man ska komma dit.


Jag vet inte vart jag vill bo. Det vet inte Å heller. Hon vill inte bo i Göteborg. Det kan jag tänka mig. Jag vill inte bo i Stockholm, det kan hon tänka sig. Jag vill ha ett nytt stimulerande jobb, men jag vet inte vad jag vill jobba med. Eller vart som ni då förstår. Så jag känner mig fast här för att det är här jag är just nu och det är här som jag har ett helt okej jobb. Fast jag trivs varken 100 i stan eller med jobbet.


Så hur ska man kunna bryta upp? Finns inte mycket jobb och vart ska jag ta vägen? Ska jag lämna Å? För vad? För någonstans jag inte vet om jag vill till något jobb som jag inte vet om jag vill ha?


Ja, det blir nog att stanna här ett tag till. Se om Å och jag har något i längden. Vi har ju bara känt varandra i 4 månader, knappt. Lite tidigt att uttrycka sig om framtiden. Men jag grubblar på och över den. Och det känns som om livet lunkar på och jag har svårt att greppa kontrollen.


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards