me2

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Niffe & KM - 8 januari 2011 20:12

Oberoende kvinnor dras till äldre, attraktiva män. Do we like it? Yääzzz. Why not liksom? Undersökningen gick ut på att kolla när kvinnor blev framgångsrika, om de då ville ha yngre troffégrabbar precis som män. Men nej, kvinnor behövde inte den bekräftelsen, istället söker de en man de är intresserade av, inte bara vill visa upp. Låter väldigt sunt tycker jag. Vi behöver alltså ingen man för att klara oss, vi fixar vår egen lycka, sen väljer vi en man som en liten bonus till oss själva liksom.


http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article8371284.ab


//KM

Av Niffe & KM - 8 januari 2011 15:08

Och då menar jag inte när man diskar i fyllan och glömmer det tills nästa dag... Har fått en massa virusmail från ett ex, så igår tänkte jag säga det till honom när jag såg att han var online på msn. Men precis när jag skulle trycka enter så laddades hans msn-bild upp. Det var han som stod och kramades med en tjej. Så han kan få ha sitt jävla virus...


Och missförstå mig rätt nu, jag var inte svartsjuk. Inte så att jag önskar att det var jag. Ne, men jag var avundsjuk. Varför ska han ha ett lyckligt förhålande och inte jag? Han dumpade mig för att han inte var redo för ett förhållande, men om han vore det skulle det vara jag. Bullshit!


De två killarna jag verkligen har varit ihop med har haft förhållande på förhållande sen det tog slut mellan oss. OCH, det värsta av allt, de är egentligen loosers, så varför lyckas de, men inte jag? Samma sak med de killar som jag träffat lite mer tillfälligt, men hoppades skulle leda till mer, de skaffar flickvän så fort att de knappt hinner dissa mig. Why? Jag vet att jag är bra (försöker intala mig själv det i alla fall), men varför är jag inte flickvänsmaterial? På vilket sätt gör jag fel? Inget funkar ju... Säga vad man känner/hålla tillbaka känslorna lite, ta det lugnt med sexet/skita i vilket, vara pratig och obetänksam/ordentlig och lugn. Och jag träffar inte en typ av killar heller, har varit sjukt olika. Fattar inte... Kan någon hjälpa mig?!?


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards