me2

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Ibland överraskar man sig själv

Av Niffe & KM - 8 januari 2011 15:08

Och då menar jag inte när man diskar i fyllan och glömmer det tills nästa dag... Har fått en massa virusmail från ett ex, så igår tänkte jag säga det till honom när jag såg att han var online på msn. Men precis när jag skulle trycka enter så laddades hans msn-bild upp. Det var han som stod och kramades med en tjej. Så han kan få ha sitt jävla virus...


Och missförstå mig rätt nu, jag var inte svartsjuk. Inte så att jag önskar att det var jag. Ne, men jag var avundsjuk. Varför ska han ha ett lyckligt förhålande och inte jag? Han dumpade mig för att han inte var redo för ett förhållande, men om han vore det skulle det vara jag. Bullshit!


De två killarna jag verkligen har varit ihop med har haft förhållande på förhållande sen det tog slut mellan oss. OCH, det värsta av allt, de är egentligen loosers, så varför lyckas de, men inte jag? Samma sak med de killar som jag träffat lite mer tillfälligt, men hoppades skulle leda till mer, de skaffar flickvän så fort att de knappt hinner dissa mig. Why? Jag vet att jag är bra (försöker intala mig själv det i alla fall), men varför är jag inte flickvänsmaterial? På vilket sätt gör jag fel? Inget funkar ju... Säga vad man känner/hålla tillbaka känslorna lite, ta det lugnt med sexet/skita i vilket, vara pratig och obetänksam/ordentlig och lugn. Och jag träffar inte en typ av killar heller, har varit sjukt olika. Fattar inte... Kan någon hjälpa mig?!?


//KM

 
 
Ingen bild

...

13 januari 2011 21:09

Ja vem är loosern som aldrig lyckas isf? Verkar ju kul att du säger att dina ex är loosers som du ändå spenderade tid på. Och sen när dom lyckats bättre än dig på just det här planet, vad gör dom till loosers då?

Niffe & KM

14 januari 2011 18:26

Ja det är ju just det som är irriterande. Den första tyckte jag var en looser för han slutade aldrig klaga över sitt liv och sin situation, men han gjorde heller aldrig något för att förändra den. Och så var han extremt svartsjuk. No 2 hade pluggat i 10år utan att ta examen i något särskilt, jobbade på Max och ville absolut göra något av sitt liv. Men gjorde aldrig något... Och så hade han bruna manchesterbyxor.

Missförstå mig nu inte, man får jobba med vad man vill, jag tycker bara att man ska vara lycklig och gilla det man gör. Om man inte är det så fixa det! Eller gnäll i alla fall inte om det.

 
Ingen bild

...

14 januari 2011 19:58

Jo det kan jag förstå att du kan tycka är fel helt klart. Klart man ska ta tag i sina problem och inte bara gnälla om det. Men oftast är ju personer svartsjuka av en anledning med. Beror ju oftast på dåligt självförtroende men kan ju också bero på att tjejen inte riktigt visar vad hon vill på rätt sätt med? Nu vet jag ju inte hur just han var svartsjuk och så eller hur erat förhållande var.

Finns ju dom som fastnar i att bara plugga. För att man tycker det är bekvämt. Alla vill väl komma någonstans men alla kanske inte har mål bilderna klara nog för att komma dit?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niffe & KM - 2 september 2011 08:38

Jag och min kära fästmö har vissa problem att festa till det ihop. Varje gång har det slutat med tråkigheter. En gång var det mest mitt fel, nu sist var det faktiskt hennes. Oavsett vem det är som bär skulden för att kvällarna avslutas sjukt tråkigt ...

Av Niffe & KM - 31 augusti 2011 14:50

Igår satt jag på middag med en otroligt vacker kvinna. Hon var i dryga 40-årsåldern med lockigt mörkt hår, mörka ögon och hade liksom något speciellt över sig. En av gubbarna som höll i underhållningen flörtade vilt med henne. Till en början blev hon...

Av Niffe & KM - 27 augusti 2011 08:31

  Kollade in aftonbladet och ett stående klick för min del är Dagens Look. Jag tycker att det är skoj att se vad kändisarna har på sig. Idag blev jag lite överraskad av att den snyggast klädda (enligt moi) är playboy-bunnyn Kendra. Snygg klänning, ...

Av Niffe & KM - 26 augusti 2011 13:18


Alla känner vi väl till teorin med att ha frikort. Alltså att man i ett förhållande väljer ut ett par personer, ofta kändisar, som man får ligga med om tillfälle skulle ges. Och det räknas inte till otrohet. Okej, det är vida känt men nu undrar jag h...

Av Niffe & KM - 25 augusti 2011 15:45

Förlovad, sambo på riktigt i ny lägenhet och haft en sjuhelsikes bra resa med KM. Mycket skoj och dunderfest planerad i oktober. Jag vill bara säga att livet är förträffligt, ibland bland blir det precis som man vill!   Okej, vi går tillbaka till...

Ovido - Quiz & Flashcards