me2

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Niffe & KM - 6 januari 2011 21:33

Just ja, igår hade Å och jag en diskussion om vem som ska ställa de svåra frågorna som finns i ett förhållande. Jag åkte på nitlotten med att fria. Jag har alltid trott att jag ska bli friad till av en man som faller på knä. Tänk om det blir så att jag friar till en annan tjej. Inte för att jag misstycker, jag är galen i Å och jag hoppas att vi hänger ihop läääänge läääänge.


I alla fall så kom jag att tänka på det där med bröllop igen. Tanken som for runt var att vi kommer, i stilen inte till utseendet, se ut som Ellen och Portia. Ellen hade nån typ av linnekostym med väst och Portia en fin klänning. Å klär sig aldrig i klänning och skulle definitivt ha nån kostymhistoria. Sött! Tänk om det blir så. Visst är tanken rolig att leka med. Det är därför jag säger till alla som dejtar att de kan vara deras framtida man/hustru, för tanken är ju svindlande att tänka. Hur skulle det se ut? Hur skulle festen vara? Hur skulle KM/Niffe/annan bästa vän skämma ut en? ;)


Om jag tror att det blir jag och Å? Jag vet inte, hur ska man någonsin kunna veta?  Det jag dock vet är att jag tycker om henne något galet. Och det är väl det enda som betyder något just nu. Snart ska jag bara få för mig att säga den där läskiga frasen med de där tre orden. Det föll nämligen också på mig.


/Niffe - tankelekaren

Av Niffe & KM - 6 januari 2011 20:02

Ja, det är med gymet har ju i alla fall funkat denna veckan. Jag väntar dock fortfarande att en PT faller ner från himlen och säger att den ska träna mig i toppform. Men så länge får jag kämpa på med M. Imorgon blir det bandet en sväng. Jag är värd en klapp på axeln. Bra!


Nu ska det bara fortsätta på samma vis, 10 kg tänker jag. Det borde väl funka. -2 denna veckan, med ett är bergis vatten. Men i alla fall. 8 to go. Nu kör vi!


//Niffe - nästantjockis

Av Niffe & KM - 6 januari 2011 14:26

Lagade middag till tvåbarnspappan igår, lasagne. Han blev förvånad över att den var vegetarisk, för inte är väll jag vegetarian? Nej, men jag kan ju äta grönsaker ibland liksom. (Han är vegetarian, så kändes snällast liksom.)


Dessutom är han allergisk mot katt så det belv inget gos för Fanny igår. Frågade hur gammal hon var, hur länge katter lever osv. Då undrade jag: Hur gamla blir barn? Kan man ge bort dem om man är allergisk? Så länge han har barn tänker jag ha katt, så det så.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards