me2

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Niffe & KM - 1 november 2010 15:42

Hmm, nu när jag läste Niffes inlägg känns det inte snällt att skriva det jag tänkt... Men ändå, jag har haft en sån skön dag! Jag har behövt en sån här länge, så mycket i skolan och helgerna har inte direkt varit vilsamma. Idag hade jag inget jag var tvungen att passa så jag sov länge och kastade inte i mig frukosten. Sedan har jag bosatt mig i soffan (fortfarande bäddad sen helgen). Såg Brokeback Mountain för första gången... Så seg! Behövde en liten nap på den. Nu ska jag lyssna på lite bra musik, klättra ur mjukisdressen och åka till stan för något gott att äta. Det förtjänar jag!


//KM

Av Niffe & KM - 1 november 2010 11:54

Ibland vill man liksom inte. Bara allmänt. Jag vill inte. Jag vill inte alls någonting. Jag vill inte. Mendurå! vill jag säga till allt. Gå runt och sparka låtsasgrus från golvet och hänga med huvudet och säga Mendurå! till alla som tittar på mig.


Eller jo. Nånting vill jag. Jag vill gosa ihop mig med Å och inte behöva möta världen på ett tag. Det är ju lite jobbigt det här att vara människa. Och att ha trötthetsdepression.


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards