me2

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Niffe & KM - 10 november 2010 23:12

Har kommit fram till att det inte är tvåbarnspappan som är konstig, det är mina andra killkompisar som inte bjuder mig hela kvällen när vi är ute. What's up with that liksom?


Nej men allvarligt, ju mindre moves han gör, desto fler fel hittar jag. Jag är inte den typen av tjej som du ska ge tid att fundera, då funderar jag på utvägar. Men så kommer han där och kastar ut snöret igen... Jag vann två diksussioner ikväll, varav en var politisk! Yes! Och jag är oftast inte dålig vinnare (eller hur :P) men om någon kallat mig svin måste jag ju gnugga hans näsa lite i det. Och fast jag gjorde det fick jag ändå en inbjudan till hemlagat. Okej att det var på sms efter att vi sagt hej då. Men det är just det jag menar med snöret... När vi sa hej då var det en snabb kram och "ha det så bra KM". (Jag gillar inte när killar använder mitt namn, har blivit dumpad på det viset.) Då tänkte jag: jaha, vi ÄR vänner. Sen kom messet. Puh! Vad vill han? Kan han skaffa lite mer hår så jag slipper dissa honom om han nu är intresserad?


//KM

Av Niffe & KM - 10 november 2010 20:51

Fick sms:


- I och med att jag inte tänkt skicka ett MVH på ett tag, skulle du vilja ha en tandborste hos mig då?


(När puss byts ut mot MVH i sms vet man att det är slut)


//Niffe

Av Niffe & KM - 10 november 2010 19:00

Ja det har väl hänt oss alla vid nått tillfälle (?!!!!!)


http://failblog.org/2010/11/09/epic-fail-photos-oddly-specific-this-has-happened-before/


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards