me2

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Niffe & KM - 17 november 2010 21:08

Som om det skulle vara mer synd om killar när de är sjuka. Det är jättesynd om mig! Kan knappt andas när jag ligger ner, vilket gör det lite komplicerat att sova... Men vem behöver sömn? Har ju inte sovit ordentligt på länge, varför bryta trenden? Tycker faktiskt att vi tjejer också kan få vara vara lite gnälliga och ömkliga. Tänk om det fanns någon som orkade städa, diska, tvätta och handla lite till mig också!Och pussa mig på pannan...

//KM

Av Niffe & KM - 17 november 2010 12:04

Jag är äckligt kär. Jag måste bara berätta detta. Få det ur mig. Jag spricker snart! Jag är så galet jäkla hals-över-huvudet-kär!


Igår kväll ringde Å. Jag låg i sängen och vi pratade medan Å cyklade hem från jobbet. Vi fortsatte når Å kommit hem och ätit, och fixat och lagt sig också. Vi pratar länge i telefon. Igår blev Å upprörd att jag inte ville ha en ministerpost i deras parti. Det var obekväm stämning men jag föll fast vid att jag först å främst är en del av maffian. Jag kan stötta partiet men att vara minister och maffia samtidigt känns sådär. Och jag har inte ens koll på vad det är för parti de tänker starta. Jag lyssnar på ett halvt öra där varje gång det dras upp. Då passar jag på att tänka på annat. Som exempel att Å är het.


För några dagar sen var jag hemma hos Å. Vi var på lite knäpphumör och brottades lite, jag började prata som mig själv som ett land. Å som bråkades med mig var ett tråkigt land. Lite meningslöst. Som Lichtenstein ungefär. Vi hade fredsförhandlingar men min utrikesminister drog sig ur samtalen. Å förresten brydde jag mig inte om vad hon ville, mitt land styrs inte av utbud och efterfrågan. Mitt land kör enligt planekonomi. Så det så.


Ja, säga vad man vill men löjla oss kan vi. Mycket underhållande. Jag älskar nonsenshumor. Best ever. Och att Å är lika störd gör att jag blir ännu mer kär. Sådär dunderäckligt kär.


//Niffe  

Ovido - Quiz & Flashcards