me2

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Niffe & KM - 8 november 2010 15:45

Jag har sms-tjafsat med tvåbarnspappan hela helgen. Efter hans trevliga sms i lördags har jag också varit jättetrevlig. Jag lovar! Idag var jag väldans irriterande tror jag, så pass irriterande så att han var tvungen att bjuda ut mig igen. Är det bra eller dåligt? Vi kanske ska ses i veckan innan jag drar mig söder ut, och då skulle jag få chansen att förklara varför högern är grym och vänstern inte är hållbar. (Inte dem orden han använde.) Men jag fattar inte varför han är så bitter, han har ju varit muf:are. Vad hände då egentligen? Han borde prata med sin buddistiska sida och gå vidare nu tycker jag.


Men han är också sjukt irriterande. Har inte fått så mycket skit av någon som inte känner mig, typ någonsin. Inte av dem som känner mig heller för den delen. Att kalla mig för känslokall och att jag bara vill utnyttja människor "som borgarna som bara tömmer de stackars arbetarna på livsenergin och dumpar dem till gamarna när de inte har mer att ge". Tack som fan... Du rå?!


//KM


Ovido - Quiz & Flashcards