me2

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Niffe & KM - 7 november 2010 15:55

Söndagsångesten är inte min idag! Den tillhör min partner in crime, hon raggade upp en 20-åring igår. Toppen liksom, förrutom att hon är 31. Hennes ex's son är äldre än den grabben. Ringde henne nyss: "Jag har inte ätit på ett dygn, spyr upp allt jag får i mig." Hahahah! Hon började spy redan på krogen igår. Gin är tydligen ingen vän, vad säger du om det Niffe?


Ni vet det där tricket när man knyter fast något i ett snöre och när någon försöker plocka upp det rycker man i snöret så de får springa lite till? Just den leken tror jag tvåbarnspappan håller på med. Så fort jag tröttnar och inte tror att han vill något börjar han messa som fan och skriva massa gulliga saker. Sen dör det av lite och jag backar. Då kastar han fram snöret igen. Fast igår blev han lite butter: "Ni moderatsvin kan ju äta era jävla pengar när det sista trädet har dött och det sista fröet har förgiftats."


  Mmm, middagsdags.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards