me2

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Niffe & KM - 1 december 2010 16:11

Musikpojken slängde upp en ny lista med det eminenta namnet Jul. Denna ska fyllas på och sen ska vi nog dela med oss till er. Roligt med delade musiklistor, den förra heter She&Him och den hittar ni här: She & Him

Den är full av softa låtar. Jag ger den fem getingar av fem möjliga.


Annars har jag kommit på att jag ofta glömmer saker. (Glömmer ju att jag glömmer saker och ibland kommer jag på att jag glömmer saker men det glömmer jag väldigt fort bort igen). Jag börjar bli lite orolig över detta. Och nu har jag ont i huvudet också. Blir kväll hos Å för att äta frukost med landshövdingen imorgon, onödigt tidigt. Men men, kanske glömmer jag bort det?


Kram på er.


//Niffe




Av Niffe & KM - 1 december 2010 11:49

Vackra kvinnor föder oftare döttrar -

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8203951.ab

Då borde min mamma alltså vara snyggast i släkten; för det är bara hon i den generationen som lyckats få en dotter. Och om man själv bara får söner är man ful... Fast det roliga i artikeln är att det står att nästa generation ofta är snyggare. Alltså blir tjejer snyggare och snyggare? Alla tjejer? Så måste det ju vara, eller? Vad har det med att snygga tjejer föder döttrar? Alla döttrar har ju en mamma. Varför skulle de vara snyggare och snyggare? Hmm, det finns en logisk fråga i mitt huvud, men den var visst lite svår att ställa. Hoppas någon förstår.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards