me2

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Niffe & KM - 20 december 2010 16:12

Drömde att jag och en kompis hade varit på mässa. I garderoben på vägen ut mötte vi två herrar, varav en var gubbe och het (typ 40-50) och den andra var ung och het. De berättade att de skulle på en middag senare på kvällen i smband med mässan och hade inget sällskap. Därför undrade de såklart om vi vilje följa med och det lät ju trevligt så vi sa ja. Min kompis var ett år yngre än mig så hon fick den unga kille, det ska ju vara rättvist liksom. Men så kom herrarna på ett problem, alla var ju inte miljardärer i sällskapet, vilket behövdes för att komma in på tillställningen, men det räckte antagligen med att två av oss var det. Det tyckte jag och min kompis också. Så vi stämde träff med dem senare så att vi hann hem och fixa oss lite. Gubben kollade lite snett på mig när jag hämtade min jacka och han såg att jag hade baggy-jeans, sneakers och munktröja. Men jag lovade att jag hade fina klänningar hemma också så att jag inte skulle skämma ut min miljardär.


Drömtyd det om du kan!


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards