me2

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Niffe & KM - 5 december 2010 18:44

För den tog jag igår! Jag måste träffa någon NU, det här håller inte! Alltså det behöver inte vara seriöst eller livslångt. Men någon månad eller så tills jag tröttnar och uppskattar att vara singel liksom. Och så att jag slutar festa ett tag också. Även om jag vet att jag kommer bli för full och antagligen göra bort mig, så är det ändå roligare än att sitta hemma och glo. Jag höll på att dö av tristess förra helgen liksom. Vad gör folk istället för att gå ut?


Okej, dags att erkänna då... Varför jag borde sluta festa, varför jag vill hitta någon och varför jag hade ångest igår. Var ute med några tjejkompisar och träffade en klasskompis på krogen. Min kompis och hans kompis fattade tycke för varandra så vi drog iväg på efterfest för att pusha dem lite. Min klasskompis är inte attraktiv och det har verkligen aldrig varit något mellan oss. Men den ena fyllan ledde till det andra. Tyyypiskt! OKej, vi hängde rätt länge igår innan jag stack hem, tror inte att det blir särskilt olustigt i skolan. Men det känns bara jävligt onödigt!  Helt klart inte värt det. Nu ska jag lägga till en grej på min julklappslista: en man.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards