me2

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Niffe & KM - 7 december 2010 23:13

Ni vet hur det är, när man träffar på det där exet eller gamla ragget på stan som det slutade lite sisådär med. Och just den dan är en bra hårdag och man har sina snygga kläder (inte dan innan tvätten-kläderna). Då får man poäng. Låter kanske inte så roligt för alla, men om man är singel är det faktiskt en bra boost. Pluss att jag gillar att vinna.   Ikväll kom jag på ett annat sätt att plocka poäng; någon man tröttnat lite på för att han inte fick tummarna loss så man slutade höra av sig. Sen helt plötsligt dyker det upp ett mess "är du arg fortfarande?". Hahaha! Score!


Men jag blev liiite nervös innan jag såg vem det var. Låg och funderade igenom höstens bravader och hade precis kommit till bitmannen. Första tanken var: Hooow did he knooow? Men nej, det var faktiskt tvåbarnspappan som vaknat till liv igen.


//KM

Av Niffe & KM - 7 december 2010 10:13

Hur hände det här?! Efter några drinkar så slänger hon ur sig:  "Så, vad tycker du egentligen om parmiddagar?" ... Jahopp. Inga problem där. Roligt säger jag sålänge det inte är stormiddagar med typ 6 st par som pratar bolån. Men, tar man det i samband med att hon sa igår, precis innan jag höll på att somna, att jag behövde inte slänga in nyckeln i brevinkastet utan att jag kunde behålla den, så kanske ni kan höra min panik komma traskande med bestämda steg. "Freakar du ur nu igen?" sa hon efter att min tystnad har belägrat rummet i några minuter. "Det behöver du inte, det är portkod på kvällarna så du kommer i alla fall inte in efter kl 16." Då bröt jag ihop av skratt. Smidigt. Då känns det liksom okej. Inte riktigt så att jag fick nyckeln på riktigt, för jag fick ju inte portkoden. Känns bra. Lite lagom det här.  


//Niffe - börjar bli seriöst nu

Ovido - Quiz & Flashcards