me2

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Niffe & KM - 31 december 2010 02:00

Mitt nya ordspråk. Okej, jag är en bollmagnet. Så fort jag är i närheten av en fotbolls- eller basketplan så får jag en boll i huvudet. Det är ett ganska säkert odds... Igår på matchen kom en boll flygande i början men missade precis. Mot slutet kom en boll till och jag sa "här kommer den". Men en kille kastade sig efter den och fick in den på planen istället för i mitt huvud. Bara det att han tappade balansen och flög in i mig istället. Innovativt raggningsförsök trodde mamma. Efteråt säger hon  -Du kom säkert med på TV också. Nee, de var väll inte där? Jo, matchen sändes visst.


Grattis till det nya året! Vi klarade oss igenom 2010 också! 2011 är upplagt för STORA förändringar. We like.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards