me2

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Bara jag?

Av Niffe & KM - 19 december 2010 14:52

Nej, vet att Niffe gör det också. När man träffat någon som man är intresserad av, behöver inte ens vara mycket... Men då snabbspolar jag filmen om våra liv i huvudet. Kommer vi bli ihop? Vad skulle föräldrarna tycka? Undrar hur våra vänner passar ihop? Testar hur hans efternamn passar med mitt namn. Bilder från bröllopet, olika resor osv. Erkänn! Ni gör det också. Men med tvåbrnspappan har en ny sekvens lagts till. Hur blir jag som syvmamma? När vi (Niffe och jag) pratade om det igår så bara asgarvade jag. Känns så overkligt. Hahahaa!Om ni visste vad jag säger om barn så skulle ni också skratta.


Men detta ska man ju ta med en nypa salt. Har haft ett antal sånna här filmer i huvudet, och än så länge har inge av dem slagit in, inte en enda scen. Det är nog mest för att jag har livlig fantasi, så funderar jag på de olika möjligheterna. Lika ofta som jag har en positiv film, så har jag en negativ där jag funderar på hur det kommer ta slut, vad det är för fel på honom och vad det är han ljuger om.


Imorn ska jag i alla fall träffa en bra kille, Little J. Inga filmer om honom, bara en god vän. Mer som en lillebror att se efter och ta hand om (fast han är äldre). Och nu ska jag se på Jamie Oliver, bra grabb det också. Fast skulle aldrig kunna bli ihop med en kock, då skulle jag bli fet! Enda anledningen till att jag inte äter jämt, är att det är jobbigt att flytta sig från soffan för att laga till något.


//KM (Blir alltid så rörigt när jag börjar skriva... Tänkte på en sak sen bara hoppar jag vidare. Ni får en liten nblick i min osammanhängande hjärna.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niffe & KM - 2 september 2011 08:38

Jag och min kära fästmö har vissa problem att festa till det ihop. Varje gång har det slutat med tråkigheter. En gång var det mest mitt fel, nu sist var det faktiskt hennes. Oavsett vem det är som bär skulden för att kvällarna avslutas sjukt tråkigt ...

Av Niffe & KM - 31 augusti 2011 14:50

Igår satt jag på middag med en otroligt vacker kvinna. Hon var i dryga 40-årsåldern med lockigt mörkt hår, mörka ögon och hade liksom något speciellt över sig. En av gubbarna som höll i underhållningen flörtade vilt med henne. Till en början blev hon...

Av Niffe & KM - 27 augusti 2011 08:31

  Kollade in aftonbladet och ett stående klick för min del är Dagens Look. Jag tycker att det är skoj att se vad kändisarna har på sig. Idag blev jag lite överraskad av att den snyggast klädda (enligt moi) är playboy-bunnyn Kendra. Snygg klänning, ...

Av Niffe & KM - 26 augusti 2011 13:18


Alla känner vi väl till teorin med att ha frikort. Alltså att man i ett förhållande väljer ut ett par personer, ofta kändisar, som man får ligga med om tillfälle skulle ges. Och det räknas inte till otrohet. Okej, det är vida känt men nu undrar jag h...

Av Niffe & KM - 25 augusti 2011 15:45

Förlovad, sambo på riktigt i ny lägenhet och haft en sjuhelsikes bra resa med KM. Mycket skoj och dunderfest planerad i oktober. Jag vill bara säga att livet är förträffligt, ibland bland blir det precis som man vill!   Okej, vi går tillbaka till...

Ovido - Quiz & Flashcards