me2

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Niffe & KM - 12 juni 2011 14:47

Inte för att jag har haft ett sommarlov på en sisådär 10 år, men detta är ändå mitt sista så kallade lov. Känns bra. Och jag ser absolut inga möjliga komplikationer som kan uppstå. Inga alls. Så nu ska jag berätta om den helt normala middagen jag hade i fredags själv med mina två tränare... Vi kan ju kalla den snygga för J så blir det lite mer förståeligt kanske, och så har vi ju tysken.


J försökte para ihop mig och tysken hela kvällen. Hade ganska svårt för att hålla mig för skratt emellan åt. Och när han inte gjorde det satt han bara och retade mig. Hmm, lite mellanstadievarning på hans beteende. Jag tänkte att antingen vet han vad som hänt och bara jävlas eller så är han konstig. Pratade med tysken igår och det visade sig att J är konstig helt enkelt. Tysken berättade massa för mig om hur bra jag är, hur snygg jag är och hur annorlunda tjej jag är. Nice, tack liksom. Sen avslutade han med "J tycker det samma, bara så du vet." Eeeh, om vaddå? Om mig tydligen. Tysken gissade att om J vore singel så skulle han också ragga på mig. De hade suttit och parat om mig på vägen hem i fredags. Ganska märkligt att tysken säger det till mig för det första, han tyckte nog det var en komplimang på något vis. Och för det andra så får det mig att fundera på om inte J flörtar en del i alla fall, och att han försökte para ihop oss lite för säkerhets skull. Kan ju bara sluta bra det här.


Sen har jag fått höra från helt två olika källor att jag numera resonerar som en kille. "Jag gillar ju verkligen att umgås med dig, men det känns så onödigt att strula till det här så att vi inte pratar alls mera. Bättre att ha en vän som det är kul att umgås med än inget alls. Så vi borde nog bara vara vänner istället och droppa den andra biten." Tydligen är det ett manligt resonemang.


//KM

Av Niffe & KM - 12 juni 2011 10:14

Det händer inte så mycket speciellt här nu. Det är jobb och hemmafix, vi bor ju ihop nu och jag har tagit hit sju tusen prylar som ligger överallt och skräpar. Det är svårt att hitta plats för mina grejer men det börjar ordna till sig.


I alla fall så är livet liksom riktigt bra. Men inte mycket med berättarvärde. Jag har inget direkt att säga utan allt bara flyter på.


Fast på fredag far vi iofs till Rom. Kärlekssemester. Det ska bli underbart och fram tills dess har jag gett mig en utmaning. Inget surande. Noll surande denna veckan, can I make it? Det har varit en hel del smågnabb den senaste tiden, lite på grund av mig, lite på grund av henne. Men jag tänker försöka bryta det, noll surande. Så det så!


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards