me2

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Niffe & KM - 13 juni 2011 14:23

Vet inte om jag ska våga gå på date eller inte... Träffade en man på krogen i lördags med de finaste ögonen ever. Var från Canada och besökte sin bror här. Hade pluggat ekonomi och sen hoppat av för att bli läkare istället. Nu reser han jorden runt för att öppna nya läkarmottagningar i Melbourne, Zürich och något ställer till. Det var tillräckligt skrämmande out of my league tyckte jag. Vi bytte nummer och grejer och självklart stalkade jag upp honom på nätet. Tror att han ljög aningen om läkargrejen...


Istället visar det sig att han har en egen sida på IMDB eftersom han är skådis. Han har också tävlat i OS. Sen hade han några slappa år som proffessionell amerikansk fotbollsspelare i NFL. Shiiit! Nu verkar det som han är någon slags hälsogrejs. Lite annorlunda från de killar jag träffat kanske. Och möjligtvis aningen äldre. Nu vill han träffa mig igen, efter några möten och en presskonferens han hade idag. WTF?!


http://youtu.be/mwq-T2CrJRU


//KM

Av Niffe & KM - 13 juni 2011 13:26

For real - jag sitter och stirrar på telefonen och ganska så aggressivt uppmanar den att ringa. Ring då! Nuuuu!


Nej jag väntar inte som man gjorde förr, ni vet, att nån man gillade skulle höra av sig. Man ba: Nej jag kan inte följa med ut för jag måste sitta hemma vid telefonen och vänta ifall han ringer (fanns inga mobiltelefoner på den tiden typ). Nej, nu är det mobiltelefon som gäller så man kan följa med men har hela tiden ett öga/öra för att kunna slänga sig över den i ren panik om det skulle ringa.


Ingen snubbe, ingen brutta, mer odefinierat som att nån ska ringa för ett jobb som jag sökte. Ring för böveln! Men än så länge ingetting. Damn.


Så här sitter jag på jobbet och varannan minut ögonen på datorn - andra på telefonen. Jag ser nog lite galen ut när jag vrider huvudet som om jag följde en tennismatch. Lägg till mina fina tankar också så verkar jag ju tusen gånger mer normal ut. NOT! Ring för böveln!!

 

//Niffe

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards