me2

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Niffe & KM - 30 juni 2011 20:17

...jag skrattade så mycket. Fantastiskt störd kväll! Inleddes med paintball, jag, en tjej till, några gubbar och hela IT-avdelningen (såklart). Oroväckande många hade egen utrustning. Hela kitet med kamouflageställ, knäskydd, handskar, scarfsar och grejjer. Grymt skoj var det i alla fall! Och det har ungefär samma påfåglingseffekt för tjejer som en fotbollströja har. Nedrullad kamouflageoverall, tight linne, mask på huvudet och två gevär i händerna... Lite kommentarer på det? Jäääz.


Sedan åkte vi tillbaka till jobbet för lite grill och häng. Och lite naken chef i duschen. Inte min chef, men ändå. Alla vet att jag såg gubbe nr 1 naken. Fick höra det av flera stycken idag, sådana som inte ens var där igår. Sedan kom en annan kille och berättade för min chef hur grym hennes dotter var på paintball. Hon tittade lite undrande på honom och sa att hon inte hade någon dotter. (Han syftade på mig! Sweet!) Mer synd om min chef, som bara är 40 och kanske aningen ung för att ha en 25-årig dotter.


Resten av kvällen avlöpte med mest mingel och några som blev lite väl odrägligt packade för en onsdagkväll med jobbarkompisarna. Kan bero på att det fanns HB i bålen... Gubbe nr 2 hade tagit fel flaska hemma. Fint ska det va, när det är firmafest! Gubbe nr 2 kom också fram till mig när vi skulle hem och sa "du skulle väll med mig nu?" Oj vilket fniss det blev runt omkring. Alltså... Han skulle ju liksom köra alla in till stan, inte bara mig!


Sedan sätter sig gubbe nr 3 bredvid mig i bilen (sätet bredvid var tomt, han satt i mitten för att sitta bredvid mig...) Lutade sig riktigt nära, sträckte ut handen och sa "ska bara ta bältet, hehehe". Sedan blev det partybuss till Götet. Gubbe 2 satt fram och körde och blinkade i takt med taklampan till musiken. Gubbe 3 satt bredvid mig och garvade ihjäl sig åt puckona längst bak. Don't even get me started about them.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards