me2

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Niffe & KM - 26 juni 2011 19:43

Eller inte. Träffade några av midsommardeltagarna idag och hade lite lucköppning av de minnena som saknades. Stod tydligen i bikini och halsade snapsen innan vi hoppade i sjön. Sen diskuterade jag boxning med några av grabbarna, så de tycker att jag är en riktigt fin flicka... Kul att man alltid gör ett bestående intryck. Javell, jag hade roligt i alla fall och det borde ju vara huvudsaken. Det finns värre.


//KM

Av Niffe & KM - 26 juni 2011 00:08

Lite kallt, lite bakfylla och lite blåmärken, men i övrigt var det en mycket trevlig dag. Vi hade pojken som bara kunde säga "bada", vi hade lag 3 som ägde musik-quizen och vi hade nattdoppet. Dessutom tröttnade jag på den äckliga lilla pojkvännen som alltid ska bete sig så stört fast hans flickvän är med, så han råkade också få sig ett nattdopp, dock något mer påklädd än övriga. Min mat var så uppskattad så jag fick en ny bästa kompis, ett frieri som jag fortfarande överväger (måste dock börja spela på Niffes planhalva i så fall) och en knähund som jag hade i hälarna resten av kvällen.


Efter lite snyft och hemlängtan sådär på morgonkanten var det läggdags. Då blev min sovsäck passande nog knyckt, så förra årets skedning i brygghuset gick i repris (men med ny grabb, inte el mäkler). Inget dramatiskt hände, det var fler som sov på samma ställe den här gången, men det var ett mysigt avslut i alla fall. Han är trevlig, och snygg och har en segelbåt... Synd bara att han är typ tre äpplen hög.


//En myyycket trött KM

Ovido - Quiz & Flashcards