me2

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Niffe & KM - 28 juni 2011 19:33

Jaadu, har nu arbetat två dagar av de resterande 40 åren. Känns bra. Men nej, faktiskt är detta inget klagoinlägg, det är kul att träffa alla igen (är på samma sommarjobb som förra året). Och jag ser så himla mycket fram emot jobbet i höst. Har dessutom arbetat på en andra tes, Niffe tyckte att jag skulle bli forskare. Den första tesen handlar om sambandet mellan snaps och fylla. Funderar också på om dte kan finnas någon koppling till bakfyllan där också. Den andra kom jag på idag, det är att när man träffar en kille brukar det ju alltid ramla på några till bara för man är upptagen, ni vet?


Innan har det alltid hänt när jag träffat en kille jag gillat så det har inte riktigt funkat att utnyttja situationen. Men jag kan ju inte riktigt säga att jag gillar tysken, och han fattar verkligen inte något alls! Är emot att träffa flera samtidigt, men jag vill inte träffa honom och det har jag förklarat så tycker faktiskt att jag kan ha rent samvete. I alla fall, så messade tvåbarnspappan lite oväntat här om dagen, få se om det blir någon date igen. Och så ska jag sova hos min gamla ungdomskärlek när jag är i Skåne i helgen. Och i morgon ska jag och en tjej till på jobbet spela paintball med 20 grabbar. Work is play!


//KM

Av Niffe & KM - 28 juni 2011 10:58

Jag begärde idag 50% tjänstledigt för studier från och med i höst. Från jul till 100 %. I did it! Så slipper Å blir galen på min surhet, det smittar ju liksom av sig så att jag går sur hemma också. Men nu så. Nu ska det bli andra bullar!


Ibland måste man bara göra saker för sig själv även om man inte vet hur man ska fixa saker och ting. Heja mig!


//Niffe 

Ovido - Quiz & Flashcards