me2

Alla inlägg under september 2010

Av Niffe & KM - 5 september 2010 20:40

Hela den här semestern alltså... Både fysisk och psykisk smäll. Men oj vad skojigt det har varit! Efter ett antal skador och infektioner så återstår lite hångel, lite drinkar, lite skandaler och lite Elvis.


Vet inte vart jag ska börja. När jag pratademed Niffeidag så undrade hon vem vi kunde prata med om allt, vem kommer förstå? Ingen helt enkelt...Men kan i alla fall sätta upp en lista på saker man inte vill höra från killar, varken när de raggar på en eller i sängen:


-Hörru!

-You can touch it...

-Baby, I need to tell you something... Va gör ru här?

-Can you feel it?

-Baby, it's so small, don't you use it at home?

-You remind me of my mother, you are both so beautiful. (Särskilt bra eftersom killen var 21, tjejen var 31 och hans mamma var 39.)


Jag är ledsen, men idag orkar min hjärna inte med detaljerna. Ska nog bädda in det här i en mörk vrå i hjärnan och ta fram det en regnig dag när jag behöver le. Semesterlåten stämde i alla fall ;o)


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards