me2

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Niffe & KM - 4 oktober 2010 17:35

Kollade mig i spegeln i morse och kom osökt att tänka på den här: Frida – Dunka Mig Gul & Blå Inte okej!


Men nu ska jag i alla fall inte åka till stan, och jag ska inte gå på Tranquilo, och jag ska inte dricka öl, för det är ju inte måndag efter en jävla skittenta.


//KM

Av Niffe & KM - 4 oktober 2010 08:53

Kanske snurrade jag till det lite för någon igår. Men jag tror i alla fall på att vara ärlig, även om det ibland blir lite obekvämt.


Jag har börjat lära känna en väldigt fin person, en grabb som jag träffat på ett totalt tokgalet sätt. Men det är mer vänskap för mig, den klassiska line:n : this is the beginning of a beautiful friendship, ploppar upp i huvudet på mig. Men vänskap är inte dumt. Att få en ny vän är guld värt.


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards