me2

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Niffe & KM - 27 oktober 2010 20:15

Sådär konstigt gullblonda och onaturliga hårfärger. Ungefär så såg jag ut igår och hela dagen idag. Var tvungen att rädda det genom att bli lite brunett igen. Får se om det lyckas, håller tummarna. Kom osökt att tänka på när min pappa 40-årskrisade och färgade håret. Min bror var väll en 3-4år då och sa: "Men pappa, du ser ju ut som en apelsinglass i huvudet." Vi var på Disneyland det året, pappa passade in bra med allt färgglatt där.


//KM

Av Niffe & KM - 27 oktober 2010 10:11

- Mäh, pucko! säger jag.

- Amendurå, stumpa! säger Å.

- Snorunge!

- Gammeltant!

- Kris!

- Äckel!

- Jag orkar inte med dig mer!

- ....

- ....

- Jag tycker om dig!

- Å jag dig!

- Vet du! Detta är kärlek!


//Niffe




Ovido - Quiz & Flashcards