me2

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Niffe & KM - 21 oktober 2010 17:23

Yeees! Dags att fixa en ny lista på Spotify med julsånger. Kan man köpa julgran snart eller? Verkligen älskar julen, den kan man inte få för mycket av. Det borde faktiskt vara jul fram till påska. Vem fastar nu förtiden? Förutom Turkarna då, men det rör ju inte dem i alla fall. Eller får jag inte fira jul fram till påsken på grund av ramadan? Typsikt!


Dagens visdomsord kom faktiskt från en proffessor: "De som följer modet har ingen smak." It's funny because it's true!


//KM

Av Niffe & KM - 21 oktober 2010 10:53

Jag messade till gamlingen, en bild på vår gemensamma kompis barn. Han skrev tillbaka och undrade hur det kommer sig att ungarna inte liknar honom ett dugg (kompisen är kines). What! Det tänkte jag inte ens på. Fast, hans pappa var ju lite ljus under ögonen. Kanske därför...


I alla fall så blev det en mess-konversation som slutade med att han tyckte att jag skulle leka av mig lite och sen skulle vi stadga oss i Barcelona. Okej. Det kliade i fingrarna att berätta för honom om mitt senaste ragg men jag lyckades låta bli. Det skulle ju innebära att han direkt ringer till min syster (för de är vänner) och så långt har jag liksom inte kommit än.


Men liksom, att stadga sig och bli hemmafru i Barca låter inte fel. Men det är som det är. Och som det är nu kommer jag förmodligen inte att bli hemmafru för Å har ingen egen firma som drar in kosing. Men det gör inget. Trots att Barca låter ab fab så nä, inte med gamlingen. Trots att han blivit skitsnygg.


/Niffe




Av Niffe & KM - 21 oktober 2010 08:48

  

//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards