me2

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Niffe & KM - 29 oktober 2010 12:40

Var på en mingelkväll med en drömarbetsgivare igår. Väldans trevligt och hamnade bredvid världens mest självupptagna kille vid middagen. Haha det var rätt roligt ändå. Han svarade på alla frågor med något om sig själv, något orelevant. Undrade vad han pluggat och fick då istället veta vart han jobbar, att han bott i USA i fem år och avslutade med hur han tog körkort där. Okej, tack för infon! Tur att man vill bli revisor och inte jobba inom finance.


Efter det blev det en liten öl då vi satt och diskutera hur farligt det var där jag bor. Sa till den bekymrade killen att jag kunde sparkas i alla fall så han inte behövde oroa sig så mycket över att jag skulle åka hem själv. Då undrade han om jag kunde bitas också. Eeeh... Va? Brukar folk prata om att bitas och bita varandra eller är det något som bara gäller mig? Hela den här hösten handlar fan om att bitas. Eller bli biten.


Och btw, inte okej att visa magmaskar i Grey's. Hade värsta mardrömmen om det inatt. Det är verkligen en stor skräck för mig! I biologin ville läraren visa massa maskar som hon hade i burkar. "Den här är 10m lång." Då gick jag.


//KM

Av Niffe & KM - 29 oktober 2010 11:12


Nån är kär i mig. Jag fick ett sms imorse där det stod att Å är kär i mig. Fint!


När jag kom till jobbet så fick jag en prinsessblomma av Mrs M med förklaring att jag är Residensets prinsessa!


Jag fick en Snuggie av KM i födelsedagspresent.


Jag säger bara high five världen! Så jäkla najs! Idag hem till K-krona för Boda Borg-lekar imorgon med följande kalas. Kanske en massage och varmbadhus på det?.. Hörde jag världens kanske någonsin bästa vecka?!


//Niffe - hon som ler så stort att en pelikan kan bosätta sig i munnen!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards