me2

Alla inlägg den 23 oktober 2010

WTF

Av Niffe & KM - 23 oktober 2010 12:45

Jag blir så trött på mig själv! Det här är inte okej KM!  Jag måste växa upp, det går inte att hålla på så här. Har verkligen ingen självdiciplin! Skulle bara titta förbi hos några kompisar och bara äta lite. Slutade med att jag kom hem sju i morse och fortfarande känner mig full. Kan ända att det finns ett bitmärke också, fast jag sa "Dont leave any marks baby." Tog han visst som en utmaning... Crap! Hoppas tvåbarnspappan gillar slampiga tjejer med blåmärken. Ska nämligen träfga honom ikväll.


Det är så onödigt bara! När vi träffade det gänget tänkte jag att den killen är inte ens het, men han tror det. Senare satte vi oss och pratade med dem och jag raggade upp honom bara för att jag kunde. Onödigt... Haha och min kompis var alldeles för imponerad av honom "hans klocka kostar 100 000, vet du hur mycket cash han har?!" Eh okej. Fast hästenssängen var rätt skön ;o) Och så bodde han några hus ifrån P, har nog hittat Östermalms motsvarighet i götet. Men när jag skulle somna slog idiotin mig så jag ringde taxi och stack hem. Nog det enda intelligenta jag gjorde igår.


Javell, en liten nap på det?


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards