me2

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Niffe & KM - 12 oktober 2010 18:34

Jag är lite störd i vanliga fall, (okej, mycket då...) men efter sju timmars sömn på 2 dygn blir det lite värre. Drömde jättekonstigt i min paniksömn i morse. Om ekonomistyrning (inte så konstigt, det jag pluggar just nu), om vilken vampyr som gillar mig mest och vem jag helst ville bli räddad av ur eldhavet (läser för mycket True Blood) och om min anställningsintervju. Den är ju bara på torsdag, dags att börja oroa sig liksom. Usch vad trött jag är! En katt med morgondamp på det också...


MEN! Jag har inte fått något mess ännu från helgens missriktade ragg. Det känns ju lite positivt ändå. Då kanske jag kan hålla det på en bekanting-nivå i alla fall.


//KM

Av Niffe & KM - 12 oktober 2010 09:56

Vi var på möte i Jönköping. Tråkigt möte desutom. Fy bubblan. Jamie Oliver bjöd dock på chokladpraliner. Tack. De var goda.  


På väg hem satt min äldsta kollega och lärde mig gamla pick-up-lines. De var sjukt bra. Borde användas snart. Kanske redan till helgen då det blir konsert och sliskiga Barcadi Apple-drinkar. I alla fall så var vi nästan hemma då min kollga backade på en bil. Typiskt. Stackars henne, sånt är jobbigt.


Det är vad som hänt i mitt liv. Spännande va?


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards