me2

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Niffe & KM - 12 maj 2010 14:49

Kan man vara allergisk mot skägg? Alltså inte mitt egna nu... Men P är väldans skäggig och jag får massa röda prickar på kinderna efter att ha träffat honom. Fenomenet har uppstått en annan gång också med den sk. Orup. (En kille för något år sen som hade ganska långt hår och såg lite sliten ut, så mina kära vänner döpte om honom till Orup. Jag ser INTE den likheten.) Men men, han var också skäggig och samma prickar. Eller inte samma, men likadana. Mycket märkligt! Kan man vaccinera sig mot sån allergi?


//KM

Av Niffe & KM - 12 maj 2010 12:15

KM är orolig för att hennes dejt är för gammal för henne. Eller rättare sagt att han ser för gammal ut. Han är 35 och hon är 24.  Igår frågade hon om jag kunde stalka honom på facebook och kolla så att han verkligen inte ser för gammal ut. Jag var på middag hemma hos ett par vänner så underhållningen mellan huvudrätten och efterrätten var facebookstalking på hög nivå. Vi kom fram till att han nog såg 35 ut.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards