me2

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Niffe & KM - 25 maj 2010 18:30

Studenten... Folk sa att "åh vad ni kommer sakna gymnasiet och den här tiden". Inte alls! Inte en dag! Vill inte gå i den skolan, umgås med de människorna eller bo i den staden igen. Jag trivs mycket bättre nu när jag är lite äldre, lite mer självsäker och har lite roligare. Det ger mig bara ångest att tänka på gymnasiet. Det enda som var bra med studenten var att det var slut.


Ska göra ett klargörande av mitt förra inlägg också. M tyckte att jag skulle ragga upp 24 killar i sommar. Instämmer inte nödvändigtvis. Det jag helst vill är att inte vara singel längre... Hitta någon som verkligen tycker om just MIG och som jag tycker om tillbaka. Har varit ganska enkelriktat den här våren. De jag gillar, gillar inte mig och vice versa.


Men å andra sidan ska man väll ägna sig åt sådant man är bra på? I så fall är jag ganska kass på förhållanden, men desto bättre på att vara singel. Fast övning ger ju färdighet... Kan man ju hoppas i alla fall.


//KM

Av Niffe & KM - 25 maj 2010 13:56

Okej, ibland blir ord lite för stora, hårda och med mer skal än vad de faktiskt har rätt att ha. KM och Niffe är egentligen två små flickor som vill hitta fina, ärliga och omhändertagande pojkar som inget annat än vill krama och hålla om dem. Men det kan man ju inte säga. Hej, vill du tycka om mig?


//Niffe

Av Niffe & KM - 25 maj 2010 11:42

Okej, så KM ska hångla med 24 killar. Jag vill bara hångla med en, tänk om man  kunde snubbla över en pojke som är lite av en Håkan Hellström, pojkig, glad, sprudlande men med en allvarlig rödvinsdrickande sida också. Jag ska bli mer av en preppy girl.. passande pojke efterlyses...


//Niffe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards