me2

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Niffe & KM - 16 maj 2010 19:18

Känns inte helt bra att ha ett allvarligt fyllesamtal (ja, motsägelsefullt) med en kille och sen inte höra något mer från honom på hela helgen. Är jag dissad nu eller kommer han vara modig nog att berätta när jag är dissad? Om jag får välja så blir jag helst inte dissad alls. Vill gärna få en chans att prata med honom innan i alla fall. Detta är ju dumt! Varför bryr jag mig så mycket om någon jag känt i 3 veckor? Pucko! Men i och försig tycker jag att jag är berättigad att vara lite paranoid. Ska man se till statistiken den här våren så har vi träffats väldigt länge. Borde väll skita sig snart?


//KM

P.S Hört i matsalen:

-Ska du inte ha skinka på mackan?

-Nej, får bli ost på den här.

-Men det är ju inte kött?!

-Nej, men det kommer från kött.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards