me2

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Niffe & KM - 19 maj 2010 18:29

Jag är i något som jag inte riktigt vet vart det är påväg. Kanske är det något, kanske inte. Jag vet inte om jag vill att det ska bli mer, eller om han vill att det ska bli mer. Och det är sjukt jobbigt.


Min nya sommarregel kan komma väl till pass här kanske. Den lyder: Lätt är rätt! Om det är krångligt, jobbigt och svårt, ja, då är det helt enkelt inte rätt! Så därför ska jag försöka koppla ur huvudet och bara go with the flow.


KM vet inte riktigt heller vart hon står med sin dejt. Eller vart han står förresten. För hon står stadigt och tålmodigt. Han hade fått något fint om han hade bestämt sig.


Sen när blev dejting så komplicerat? Eller är det vi som gör det komplicerat? Från och med nu är det i vart fall slut med övertänkandet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards